Heeft u een Klacht of suggestie?
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het voorkomen dat niet alles naar wens is. Wij horen het graag als u klachten en/of suggesties hebt, zodat we snel voor een passende oplossing kunnen zorgen of onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Hoe behandelen wij uw klacht?
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 werkdagen op te lossen.
Tips bij het indienen van een klacht
• Geef zo precies mogelijk aan waar u ontevreden over bent en wat volgens u de beste oplossing zou zijn.
• Stuur een kopie van alle relevante stukken mee.
• Stuur geen originele stukken met uw klacht mee; u kunt ze namelijk zelf nog nodig hebben.
• Zet altijd uw naam, adres en de datum in uw brief of e-mail. We kunnen uw klacht dan snel behandelen.
[img src=”https://meerdanverzekeren.nl/wp-content/uploads/2015/05/kifid.png” alt=”Kifid” width=”1″ height=”1″ ]
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Slagen wij er naar uw mening niet in om het probleem tot uw tevredenheid op te lossen? Dan kunt u (alleen voor particuliere klachten) uw klacht opnieuw laten beoordelen door de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Hiervoor moet u echter wel eerst onze klachtenprocedure doorlopen, anders verwijzen zij u terug naar ons.
Uw brief kunt u sturen naar:
[contact_info title=”Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening” address=”Postbus 93257, 2509AG Den Haag” phone=”0900-3552248″ mobile=”” fax=”” email=”www.kifid.nl” address_icon=”icon-envelope” phone_icon=”icon-phone” mobile_icon=”” fax_icon=”” email_icon=”icon-globe” ]